Kontakt:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie

ul. Pocztowa 54

22-100 Chełm

tel. 82 565 88 95

e-mail: konferencja.samorzadowa@pwsz.chelm.pl

 

Opłata konferencyjna

Opłata konferencyjna wynosi 120 zł.

Istnieje możliwość zarezerwowania noclegu w Akademickim Centrum Współpracy Transgranicznej w Depułtyczach Nowych w cenie 54 zł/doba. Organizatorzy zapewniają uczestnikom wyżywienie.

Termin uiszczenia upływa opłaty upływa 15 września 2017 roku. W tytule prosimy wpisać: konferencja_samorząd + imię nazwisko uczestnika. Wniesienie opłaty jest warunkiem uczestnictwa w konferencji, publikacji artykułu oraz otrzymania egzemplarza autorskiego.

                Nr rachnuku: 91 1240 2223 1111 0010 5570 5911

 

Nocleg

Istnieje możliwość zarezerwowania noclegu w Akademickim Centrum Współpracy Transgranicznej w Depułtyczach Nowych w cenie 54 zł/doba (płatność gotówką na miejscu, możliwość wystawienia faktury). Zakwaterowanie możliwe jest już od 15 października, od godzin popołudniowych.

Inne możliwości noclegu na terenie Chełma:

  • Hotel Kozak – około 400 m od miejsca obrad konferencyjnych
  • Hotel Duet - około 600 m od miejsca obrad konferencyjnych
  • Hotel Kamena – około 1 km od miejsca obrad konferencyjnych
  • Hotel Lwów – około 1 km od miejsca obrad konferencyjnych

 

Wyżywienie

Organizatorzy zapewniają uczestnikom wyżywienie. W menu przewidziane zostały dania wegetariańskie. Śniadania i kolacje zaplanowane zostały w Akademickim Centrum Współpracy Transgranicznej w Depułtyczach Nowych. Obiad - w budynku, gdzie odbywać się będą obrady konferencyjne.

 

Transport

Organizatorzy zapewniają transport uczestników z miejsca noclegu do miejsca obrad konferencyjnych i z powrotem. W razie potrzeby istnieje możliwość odebrania uczestników z dworca PKP/PKS/innego miejsca na terenie Chełma. Prosimy o wcześniejszą informację mailową.

Wycieczka po Chełmie

Dla chętnych proponujemy wycieczkę po Chełmie (pieszo, około 2 godzin)

 

W CELU UŁATWIENIA WSPÓŁPRACY PROSIMY O WYPEŁNIENIE I ODESŁANIE DO 20 WRZEŚNIA BR. PONIŻSZEJ KARTY INFORMACYJNEJ

KARTA ZGŁOSZENIOWA