Warunkiem zakwalifikowania artykułu do publikacji jest spełnienie poniższych wymogów redakcyjnych:

 

Istnieje możliwość pisania wspólnych artykułów przez dwóch studentów.

Układ pracy:

Imię i nazwisko autora /autorów

Jednostka organizacyjna

tytuł pracy w języku publikacji

tytuł pracy w języku angielskim

streszczenie w języku publikacji – max do 10 wierszy

streszczenie w języku  angielskim – max do 10 wierszy

słowa kluczowe w języku publikacji– od 3 do 5

słowa kluczowe w języku angielskim – od 3 do 5  

tekst właściwy w języku publikacji.

Wymogi edytorskie

Układ strony – marginesy:

górny                         2,5 cm

dolny                          2,5 cm

lewy (wewnętrzny)   2,5 cm

prawy (zewnętrzny) 2,5 cm

Tekst:

Format WORD

Typ pisma                     Times New Roman

Wielkość pisma      12

Odstęp:  interlinia  1,0

Przypisy

Według standardu europejskiego u dołu strony, zgodnie z podanym niżej wzorem:

Wzór tworzenia przypisów

Wydawnictwo zwarte

W. Glesser, Każdy uczeń może osiągnąć sukces, Wydawnictwo, Łódź 2001, s. 47.

Wydawnictwo pod redakcją

Cz. Banach, Człowiek wobec wyzwań globalizacji i transformacji ustrojowej w Polsce, w: Pedagogika wobec zagrożeń, kryzysów i nadziei, (red.) T. Borowska, Wydawnictwo, Kraków 2002, s. 15.

Czasopismo

M. Kwiatkowski, Kwalifikacje zawodowe nauczycieli – wciąż otwarty problem badawczy, „Edukacja” 2004, nr 3, s. 21.

Skróty

 

Strony internetowe

dz. cyt. (powołanie się na dzieło wcześniej cytowane)

tamże (powoływanie się na dzieło cytowane powyżej)

www.szkolazklasa.pl/134.xml; 24.05.2010 r.

Uwaga: Artykuły niespełniające wymogów redakcyjnych
nie zostaną włączone do publikacji!