Biuro Rektora:

Biuro Rektora

ul. Pocztowa 54,
22-100 Chełm,
tel. (82) 565 88 95

mgr Agnieszka Ogrodnik

Do zakresu działania Biura Rektora należy:

  • zapewnienie administracyjnej i merytorycznej obsługi Rektora oraz obsługi administracyjno - organizacyjnej organów kolegialnych Uczelni,
  • prowadzenie sekretariatu Rektora:
    - przyjmowanie i obsługa gości Rektora,
    - przyjmowanie pism oraz opracowywanie i ewidencja korespondencji związanej z obsługą Rektora,
    - prowadzenie terminarza konferencji, zebrań i spotkań Rektora,
    - utrzymywanie kontaktów z instytucjami współpracującymi z Uczelnią w zakresie zleconym przez Rektora,
    - przygotowywanie uroczystości i innych wydarzeń ważnych dla Uczelni.

 

Centrum Informatyczne:

Adres:
22-100 Chełm, ul. Pocztowa 54
tel. (82) 564 37 22
Godziny pracy:
Poniedziałek - Piątek: 7:30 - 16:00


Pracownicy Centrum Informatycznego

Koordynator: mgr Grzegorz Olszanowski
mgr Dariusz Huszcz
Paweł Kołodziejczyk
Centrum Informatyczne stanowi odrębną jednostkę organizacyjną PWSZ w Chełmie, a jego głównym zadaniem jest szeroko rozumiana informatyzacja Uczelni.

Do zakresu działania Centrum należy również:
  • informatyzacja procesu dydaktycznego,
  • określanie strategii i potrzeb związanych z zakupami inwestycyjnymi w zakresie informatyki,
  • opiniowanie zamówień, na sprzęt komputerowy, składanych przez poszczególne jednostki Uczelni,
  • opracowywanie regulaminów i zasad korzystania z zasobów informatycznych PWSZ,
  • opracowywanie koncepcji rozwoju informatyki w Uczelni.
  • tworzenie strony internetowej Uczelni

Dział Kadr:

ul. Pocztowa 54,
22-100 Chełm
tel. (0-82) 565 88 85
e-mail:

Kierownik Działu :

dr inż. Rafał Kornas

Pracownicy:

  • mgr Joanna Wójcicka
  • mgr inż. Aleksandra Pełczyńska

Godziny pracy:

poniedziałek - piątek, godz. 7.30 - 15.30

Dział Kadr zajmuje się sprawami związanymi z przyjęciem, przebiegiem zatrudnienia
i rozwiązaniem stosunku pracy w odniesieniu do wszystkich grup pracowników oraz współpracuje w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi Uczelni.

Do zadań Działu Kadr należy m.in.:

  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencji osobowej i ewidencji czasu pracy pracowników,
  • kierowanie pracowników na szkolenia BHP i okresowe badania lekarskie,
  • nadzorowanie przestrzegania przepisów z zakresu prawa pracy,
  • rozliczanie obciążeń dydaktycznych pracowników dydaktycznych,
  • współpraca z Komisją Socjalną ds. Pracowniczych w zakresie przyznawania pracownikom świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • opracowywanie projektów lub współudział w opracowywaniu aktów prawnych dotyczących spraw pracowniczych,
  • przygotowywanie dokumentów do wniosków emerytalnych lub rentowych pracowników,
  • prowadzenie dokumentacji urlopowej pracowników,
  • prowadzenie rejestru delegacji,
  • sporządzanie i przekazywanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dokumentów zgłoszeniowych,
  • sporządzanie obowiązujących sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.

Dział Toku Studiów:

ul. Pocztowa 54,
22-100 Chełm
tel/fax (082) 564 03 01

Kierownik Działu : mgr Wiesław Dziubiński

Czas pracy:
od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 - 15.30

Głównym zadaniem Działu Toku Studiów PWSZ w Chełmie jest koordynowanie działań wszystkich dydaktycznych jednostek Uczelni w zakresie kształcenia. DTS nie tylko gromadzi dokumentację związaną z programami i planami studiów na wszystkich kierunkach i specjalnościach, ale także sprawuje nadzór nad bieżącą realizacją procesu dydaktycznego. Dział zajmuje się też opracowywaniem danych statystyczno-analitycznych obrazujących m.in. wyniki rekrutacji, proces i efekty kształcenia oraz wynikające z tego zmiany i tendencje. Dział nadzoruje pracę wszystkich Działów Obsługi Studenta m.in. w zakresie prowadzenia dokumentacji dotyczącej toku studiów.

Do zakresu zadań Działu Toku Studiów należy w szczególności:

  • ewidencja planów i programów studiów,
  • koordynacja spraw związanych z obsadą zajęć dydaktycznych,
  • współpraca z Komisjami Rekrutacyjnymi oraz Działami Obsługi Studenta w procesie rekrutacji,
  • koordynowanie i rozliczanie obron prac dyplomowych,
  • kontrola procesu dydaktycznego,
  • prowadzenie albumu studentów,
  • prowadzenie rejestru spraw dyscyplinarnych studentów,
  • kompletowanie syllabusów przedmiotowych,
  • opracowywanie sprawozdań z przebiegu sesji egzaminacyjnej oraz ocena sprawności nauczania,
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych,
  • opracowywanie analiz i informacji z zakresu nauczania,
  • nadzór merytoryczny nad dokumentacją prowadzoną przez Działy Obsługi Studenta.

 

Dział Zamówień Publicznych:

ul. Pocztowa 54,
22-100 Chełm
tel/fax (0-82) 564 04 56

Kierownik Działu :

mgr Magdalena Nowicka

Godziny pracy:
poniedziałek - piątek, godz. 7.30 - 15.30

Do zakresu zadań Działu Zamówień Publicznych należy:

  • przygotowywanie dokumentacji przewidzianej w ustawie Prawo zamówień publicznych, w tym przygotowywanie specyfikacji na podstawie składanych wniosków,
  • kontrola realizacji zawartych umów pod względem ich zgodności z przepisami Prawa zamówień publicznych,
  • udzielanie jednostkom Uczelni informacji co do trybów postępowania przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Dział Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej:

ul. Pocztowa 54,
pokój 206
22-100 Chełm
tel. (0-82) 562 06 22

Kierownik Działu :

mgr Michał Bednaruk

Pracownicy:

  • Katarzyna Grzesiuk - Mazurek
  • Janusz Wronka

Godziny pracy:
poniedziałek - piątek, godz. 7.30 - 15.30

Do zakresu zadań Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej należy:

  • kompleksowa obsługa zaopatrzenia Uczelni; opracowywanie specyfikacji
    na wyposażenie obiektów Uczelni, przygotowanie i wyposażanie pomieszczeń dydaktycznych i biurowych,
  • opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów bieżących
    oraz inwestycji,
  • rozliczanie remontów bieżących i inwestycji,
  • inwentaryzacja rzeczowych składników majątkowych,
  • zabezpieczenie bazy lokalowej oraz współpraca z innymi jednostkami
    przy organizacji konferencji, szkoleń, seminariów i imprez okolicznościowych,
  • koordynowanie i zabezpieczenie usług transportowych dla potrzeb Uczelni.

Sekretariat Kanclerza:

ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, tel. (82) 565 54 11

tel/fax (0-82) 562 10 16

Do zakresu działania Sekretariatu Kanclerza należy m.in.:
  • prowadzenie ewidencji majątku Uczelni, a w szczególności dokumentacji prawnej i technicznej obiektów Uczelni,
  • analizowanie stanu nieruchomości pod przyszłe zamierzenia inwestycyjne,
  • finansowa i merytoryczna kontrola właściwej realizacji umów zawieranych przez Uczelnię oraz rozliczanie rachunków za media i opłaty eksploatacyjne,
  • opracowywanie specyfikacji na zakup materiałów biurowych oraz prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
  • wystawianie faktur,
  • prowadzenie spraw związanych z używaniem pieczęci i stempli,
  • przyjmowanie pism oraz opracowywanie i ewidencja korespondencji związanej z obsługą Kanclerza,
  • prowadzenie terminarza spraw, zebrań i spotkań Kanclerza,
  • współpraca przy przygotowywaniu uroczystości i innych wydarzeń związanych z funkcjonowaniem Uczelni.